דף הבית דילים יומיים און ליין מאמרים פוטר פרסם כאן
       
 
               

הקטנת חזה

 

הקטנת חזה הוא הפתרון עבור נשים שמרגישות שהחזה שלהן הוא מעמסה על חייהן, הקטנת חזה היא הדרך להיפטר מהגודל העודף בחזה, עבור נשים שלא נהנות מהיותן בעלות חזה גדול. לא כל הנשים מעוניינות בחזה גדול. למרות שמדובר בנורמה חברתית ידועה – שחזה גדול שווה יותר, שחזה הוא מהאלמנטים הנשיים הבולטים ביותר, דבר שגורם לנשים עם חזה קטן להתבייש בהיותן כאלה ולפנות לדרכים שונות שיגדילו את מראה החזה שלהן, בין השאר על ידי הגדלת חזה, ישנן נשים רבות שלא נוח להן להיות ברוכות חזה והן פונות לכיוון של הקטנת חזה.

 חזה גדול, בל נשכח, הוא מעמסה משקלית לא קטנה. הכובד של החזה יוצר, עם הזמן, עקמת לנשים מסוימות, כאבי גב וברכיים ועוד מיני תחלואות גופניות, והכל בגלל שהגוף הנשי שהתברך בחזה הגדול, או, לחלופין, האישה שבחרה להגדיל את החזה שלה ואז זכתה לתוצאות הלא נעימות שתיארתי לעיל, לא בנוי כדי לסחוב יום יום שעה, שעה, כזה כובד כמו זה שהחזה הגדול טומן בחובו. לשם כך נועד ניתוח להקטנת חזה. הקטנת חזה פוטרת את הנשים, שהנורמות החברתיות כבר לא חשובות להן והבריאות הפיזית שלהן מקבלת חשיבות ראשונה, מתופעות הלוואי של חזה גדול.

בחלק מהמקרים, עבור נשים ברוכות חזה, הקטנת חזה באה לאו דווקא ממקום של היפטרות מהכאבים שבאים יחד עם חזה גדול, אלא להיפטר מההתייחסות של הסביבה לחזה הגדול שלהן. הקטנת חזה מאפשרת לנשים שסובלות מהתופעה הבלתי נסבלת שבה הגברים שהן פוגשות אף פעם לא מסתכלים להן בעיניים בעת שיחה, ומאפשרים לעיניים שלהם לזלוג דרומה, אל זוג השדיים המלא והגדול שלהן. יש נשים שמוצאות את התופעה מחמיאה, רוב הנשים בהחלט לא וכאלה שהחזה שלהן גדול במיוחד ונתקלות בתופעה תכופות, כבר מרגישות לא נעים. המודעות העצמית הרבה שההסתכלות התמידית של הסביבה על החזה שלהן גורמת להן להעדיף להחביא את החזה על מנת לא לבלוט. דרך אחרת להתמודד עם המצב היא הקטנת חזה. החזה שלך, אחרי הקטנת חזה, כבר לא יהיה גדול באופן מיוחד מהממוצע, ולכן כמות הפעמים שעיני גברים תנדודנה לשם תקטן, מה גם שאת תרגישי יותר בנוח עם הגוף שלך, שכן החזה יהיה בגודל ממוצע אחרי הקטנת חזה ולמעשה תיתפרנה לך שתי בעיות במכה אחת.

הקטנת חזה באה תמיד כדי לפתור בעיה. נשים שלא מרגישות בנוח עם המראה שלהן, או עם התגובות של הסביבה למראה או עם תופעות הלוואי שגורר קיום של חזה גדול נפטרות מהגורם המפריע על ידי ניתוח להקטנת חזה ומחזירות לעצמן קצת שמחת חיים ושביעות רצון מעצמן על הדרך.

בחזרה למאמרים

הקטנת חזה - נמצאו 0 עסקים.
 
 
מאמרים ומדריכי קניה בתחום הקטנת חזה