דף הבית דילים יומיים און ליין מאמרים פוטר פרסם כאן
       
 
               

בוטוקס

 

בוטוקס הוא חומר אשר מזריקים לפנים כחלק מתהליך של רפואה אסטית. הזרקת בוטוקס אמורה לטטש קמטי זקנה או קמטי הבעה ולתת לעור הפנים מראה חלק וצעיר. ניתן כיום לבצע הזרקות בוטוקס כמעט בכל מרפאה אשר מציעה ללקוחותיה ניתוחים פלסטיים או הליכים אשר קשורים לרפואה פלסטית. יש לציין שבוטוקס הוא חומר אשר יש לו שימושים רפואיים נוספים מעבר להחלקת קמטים ויישור של קמטים מסוימים.

בוטוקס הוא אינו הליך אשר מיועד רק לנשים וגברים מבוגרים חרושי קמטים. ישנם מכונים שונים לרפואה פלסטית אשר ממליצים למטופלות ולמטופלים להתחיל להזריק בוטוקס כבר מגילאי השלושים שלהם. לטענת מכונים אלה, הזרקת בוטוקס בגיל מוקדם ככל האפשר גורמת לכך שיש פחות צורך בזריקות בוטוקס לאחר מכן בגיל מבוגר יותר. כמו כן, מכונים אלה אשר ממליצים על הזרקות בוטוקס בגיל מוקדם כל-כך טוענים כי הזרקה תקופתית של בוטוקס מגיל צעיר מונעת מקמטי הבעה חדשים ומקמטי זקנה חדשים להיווצר, דבר הקוסם לאנשים רבים אשר מפחדים מאוד מתהליך ההזדקנות ופוחדים מאוד ממראה ההזדקנות.

בוטוקס הוא הליך פלסטי פשוט יחסית. עם זאת, הזרקת בוטוקס היא אינה נטולה לחלוטין תופעות לוואי. הזרקת בוטוקס יכולה לעתים לגרום לדימומים באיזורים שונים של הפנים. כמו כן, ישנם אנשים שלא אוהבים את מראה הפנים לאחר הזרקת הבוטוקס משום שהן יכולות להראות 'קפואות' או חסרות הבעה וחסרות רגש של ממש.

בוטוקס הוא רק הליך פלסטי אחד מני רבים אשר אנשים רבים מבצעים כדי לשפר את המראה החיצוני שלהם. נשים מרבות לנתח את החזה שלהן כדי שיהיה גדול יותר או לחילופין קטן יותר. ישנם מקרים בהם נשים מבצעות הרמת חזה. כמובן שגם גברים מנתחים את עצמם ועושים לא פעם ניתוחים להרמת עפעפיים וניתוחים נוספים הכולליחם ביניהם גם הזרקות בוטוקס.

לקבלת פרטים נוספים אודות הטיפול בקרו באתר פירסט קלינק - מרפאה לאסתטיקה רפואית המתמחה בבוטוקס

בחזרה למאמרים

 

בוטוקס - נמצאו 0 עסקים.
 
 
מאמרים ומדריכי קניה בתחום בוטוקס