דף הבית דילים יומיים און ליין מאמרים פוטר פרסם כאן
banner
       
 
               


ספא

 
ספא עשוי להיות אחד ההנאות שבחיים עבור אנשים מסוימים. ספא נותן לנו להיסחף לתוך חוויה של הרפיית שרירים והורדת עומסים, ובמיוחד לתת מנוחה למוח שלנו שעסוק כל הזמן בלדאוג, לחשוש ולחשוב על העתיד, על העבר, מה עשו לי ומה עלולים לעשות לי.
 
ספא הוא מעיין מקום מפלט עבור הרבה אנשים שקורסים תחת הלחצים והעומסים בעידן המודרני. ספא נותן לאנשים את האפשרות לשכוח, ולו רק לכמה שעות בודדות, מכל הדאגות שהם סוחבים איתם במשך כל היום ופשוט להרפות ולחוות את החיים כמו שהם- זרימה של אנרגיה שאינה נפסקת.
 
עבור אותם אנשים שמדי פעם שואלים את עצמם למה בכלל לקום בבוקר, עבור אותם אנשים שחושבים שהחיים הם תהליך מתמשך של סבל ושעמום, עבור אותם אנשים שלא יודעים או לא זוכרים למה הם חיים בכלל- ספא עשוי להזכיר להם שהחיים יכולים להיות יפים, מרתקים ואפילו מענגים, והם לא חייבים להיות תמיד בלתי נסבלים וקשים. ספא מאפשר לאנשים לשכוח מהדאגות שלהם ופשוט להנות מהחיים, גם אם זה לכמה שעות בודדות.
ספא עשוי להראות לאנשים שהחיים יכולים להיות מהנים אם הם רק ירפו ויתנו לחיים לקחת אותם לאן שהחיים רוצים, ואולי אפילו להזכיר להם שיש להם חלומות, שהם יכולים לבחור אחרת ושהם יכולים לפעול כדי להגשים ולהיות כל מי שהם רוצים להיות.
 
לעיתים אנחנו שוכחים מי אנחנו או למה אנחנו פה. בעוד ספא בהחלט לא יגלה לנו את התשובה, הוא עשוי להזכיר לנו שאנחנו יכולים להוריד מעצמנו את כל הלחצים שאנחנו סוחבים איתנו ואז אולי יהיה לנו מספיק זמן כדי לגלות עבור מה אנחנו קמים בכל בוקר.