דף הבית דילים יומיים און ליין מאמרים פוטר פרסם כאן
banner
       
 
               

 

 

מלון ספא

מלון ספא אפשר למצוא היום כמעט בכל מקום בארץ. מלון ספא הפך כמעט סטנדרט בכל הקשור לנופש. בשנים האחרונות חל שינוי בכל הנוגע לתרבות הפינוק שלנו ואנחנו דורשים סטנדרטים גבוהים יותר מאשר בעבר כאשר אנחנו מחפשים דרך להנעים לעצמנו את החופשה. בתוך האקלים הזה צמחו ופרחו צימרים ומלונות בוטיק וכמובן אתרי ספא. כדי לעמוד בתחרות מלונות שכבר קודם לכן הציעו שירותים שונים שניתן לקבל בספא, הקימו ספא בתוך המלון. כך אנשים שאינם אורחי המלון יכולים גם הם ליהנות משירותי מלון ספא.

וכמובן, אורחי המלון יכולים ליהנות משירותים מגוונים יותר. מלון ספא יכול להציע חבילות ליום או חבילות עם לינה. כך אנשים שלא היו מגיעים למלון מגיעים לקבל טיפול של מלון ספא ויכולים להתרשם מהמלון ואפילו להזמין חבילות ספא לסופשבוע או לאמצע השבוע, להעניק שירותי מלון ספא כמתנת יום הולדת  לחברים או קרובים ועוד. בעוד שבעבר היו משתמשים בשירותי מלון ספא לצרכי בריאות והבראה כיום קובעים חופשה במלון ספא כדי להתפנק ולהתרענן מהשגרה, משלבים מלון ספא בטיול בארץ, בין אם ללילה אחד ובין אם למספר לילות, או נוסעים במיוחד לחופשת מלון ספא בגלל שמו הטוב של מלון ספא זה או אחר.

כפי שציינו, מלון ספא ניתן למצוא כמעט בכל מקום בארץ ובקלות ניתן לאתר באינטרנט מלון ספא בצפון, במרכז ובדרום. מלון ספא יכול להיות בית מלון שהוא אחד מרשת של בתי מלון, בתי מלון שאינו שייך לרשת מלונות או צימר. אחד ממלונות הספא המפורסמים בארץ הוא מצפה הימים שמציע ללקוחותיו מלון ספא המשלב טיפולי בריאות וקוסמטיקה, מסעדת גורמה וידוע במשק האורגני הגדול שעל בסיס תנובתו מתבססת המסעדה. מלון ספא יכול להיות בסיס לחופשה נפלאה או דרך לברוח משגרת היומיום.