דף הבית דילים יומיים און ליין מאמרים פוטר פרסם כאן
banner
       
 
               

 

טיפולים

כאשר מטפלים מגיעים אלינו הביתה לתת טיפולים הם מביאים איתם בדרך כלל מיטת טיפולים. מיטת טיפולים היא מיטה מתקפלת המיועדת לביצוע טיפולים שונים והיא נוחה הן מבחינת הגובה שלה והן מבחינת האפשרות לשכב על הבטן כאשר יש פתח מיוחד המיועד לפנים כדי שאפשר יהיה לנשום בעת ששוכבים על הבטן ומקבלים טיפול או שיש מעין כרית שמרכזה חור כמו "בייגלה" שנמצאת על המיטה ומאפשרת להניח עליה את הפנים בעת ששוכבים על הבטן .

לא בכל טיפול הדבר דרוש אבל יש טיפולים בהם זה חיוני.  יש מיטות טיפולים מעץ ויש מיטות טיפולים מאלומיניום. מיטת טיפולים  מאלומיניום בדרך כלל נוחה יותר כאשר נותנים טיפולים בבית הלקוח כי היא קלה יותר לנשיאה. מיטת טיפולים צריכה להיות נוחה גם למטפל וגם למטופל. מיטת טיפולים צרה מדי יכולה לגרום למטופל להרגיש כאילו הוא עומד ליפול ואז הוא לא יהיה משוחרר ונינוח במהלך הטיפול. מיטת טיפולים צרה מדי יכולה שלא לאפשר מקום לידיים ואז לא יהיה נוח למטופל כי לא יהיה לו היכן להניח את הידיים והם "יפלו" מחוץ למיטה כל הזמן וזוהי תנוחה לא נוחה כדי לעבור בה טיפול.

מיטת טיפולים צריכה להיות נוחה גם עבור המטפל. כאשר מיטת טיפולים אינה נוחה עבור המטפל הוא לא יהיה בתשומת לב מלאה אלינו כי הוא יתעסק בחוסר הנוחות שלו. כמו כן, הוא לא יוכל לתת לנו את הטיפול האופטימלי. מיטת טיפולים צריכה להתאים למטפל מבחינת הגובה שלה, כדי שהוא לא יסבול מכאבי גב, כאבי פרקים או כאבי כתפיים וצוואר. מיטות טיפולים מתכווננות הן האידיאליות שכן אפשר להתאים אותם למטפל והן למטופל, אם למשל קשה למטופל לעלות למיטה וכדומה.