דף הבית דילים יומיים און ליין מאמרים פוטר פרסם כאן
banner
       
 
               

 

עיסוי מקצועי

כדי להיות בטוחים שהגעתם למקום ששם אתם יכולים לקבל עיסוי מקצועי אפשר להכנס לפורטלים של עיסוי מקצועי באינטרנט. מגוון האופציות של עיסוי מקצועי מרוכזות שם בצורה נוחה וקלה לשימוש. פורטלים ואינדקסים של עיסוי מקצועי יכולים להיות נקודת ההתחלה בחיפוש אחר עיסוי מקצועי. ברבים מהפורטלים של עיסוי מקצועי תמצאו פרסומים של מרכזי ובתי ספא ובהם מגוון סוגים של עיסוי מקצועי.  בדרך כלל הסיווג מתבצע לפי אזור בארץ או סוג עיסוי כך שיהיה לכם פשוט וקל למצוא עיסוי מקצועי באזור מגוריכם.  אתר נוסף שבו אפשר למצוא אנשים העוסקים בתחום עיסוי מקצועי הוא יד2.

עיסוי מקצועי מטיב עם מערכות רבות בגוף – עיסוי מקצועי משחרר מתח בשרירים ומחזיר את הגמישות לשלד לעמוד השדרה ולמפרקים. עיסוי מקצועי משפר את זרימת הדם ואת תפקוד הלב ולא פחות חשוב מכך עיסוי מקצועי מרגיע את מערכת העצבים. בכך תורם עיסוי מקצועי למניעת מחלות שנובעות מלחץ ומתח.

מומחה בתחום עיסוי מקצועי ידע מתי חשוב והכרחי לעשות עיסוי ומתי אסור לבצע עיסוי. ישנם מצבים בהם עיסוי, אפילו אם הוא עיסוי מקצועי, יכול להזיק. כאשר למטופל יש חום גבוה, דלקת בגוף כמו דלקת בכלי דם, דלקת במערכת הנשימה, דימומים וכדומה.  רק מומחה בתחום ידע לאבחן נכון מתי חשוב לקבל עיסוי מקצועי ומתי עדיף שלא.

לא משנה באיזו טכניקת עיסוי מדובר, יש לוודא כי מבצע העיסוי הוכשר באופן מקצועי בתחום  ואיננו מומחה מטעם עצמו לתחום.  בניגוד לעיסוי לשם כיף והנאה שאנחנו יכולים לעשות אחד לשני בבית, עיסוי מקצועי הוא סוג של טיפול פיזיותראפי שמיועד לשפר את הבריאות הפיסית ולהעניק גם רגיעה כתוצר משני של הטיפול.  ישנם סוגים רבים של עיסוי וכל אחד יכול לבחור לו את סוג עיסוי מקצועי המתאים לו ביותר.