דף הבית דילים יומיים און ליין מאמרים פוטר פרסם כאן
banner
       
 
               

 

עיסוי רקמות עמוק

יש היום שפע של טיפולים שמסייעים לנו להביא את הגוף למצב בריא ומאוזן. אחד הטיפולים הללו הוא עיסוי רקמות עמוק. היום ניתן למצוא טיפולי עיסוי רקמות עמוק כמעט בכל ספא בארץ. אנשים בדרך כלל בוחרים בטיפולים המוכרים יותר, טיפולים עם יחסי ציבור טובים יותר כמו עיסוי עם שמנים ארומאטיים או עיסוי תאילנדי ולא בוחרים עיסוי רקמות עמוק שאולי אין לו שם עם ניחוח זר או הילה של יחסי ציבור אבל יש לו יתרונות רבים.

בין היתרונות הרבים של עיסוי רקמות עמוק מספר יתרונות הבולטים מיד. ראשית, עיסוי רקמות עמוק עובד על הרקמות העמוקות של השריר ולא רק על הרובד העליון. שני, עיסוי רקמות עמוק פועל גם על המישור הרגשי, שכידוע גם לו השפעה על הבריאות הפיסית של הגוף שלנו. כמו כן, עיסוי רקמות עמוק יכול להתמודד עם בעיות כרוניות.

טיפול עיסוי רקמות עמוק בדרך כלל מתמקד באיזור מסויים בגוף בו ממוקדת בעיה כלשהי. סוגי עיסוי אחרים בדרך כלל מטפלים בגוף כולו בכל טיפול. זו יכולה להיות בעיה צווארית או בשורש כף היד בגלל עבודה על המחשב, בעיית גב תחתון בגלל עבודה בישיבה במשך שעות ממושכות וכיוצא בזה. המטפל עובד על איזור ספציפי בגוף והמטופל הוא משתתף פעיל בטיפול על ידי הפעלת שרירים , נשימה ו- PNF שהיא טכניקה  שהיא למעשה מכלול של שיטות הרפיה.

במהלך הטיפול משתחרר מתח רב מהשרירים ואיתו משתחררים גם כעסים, פחדים ורגשות קשים אחרים. כך שבתום הטיפול לא רק הגוף מגיע לאיזון אלא גם הנפש. ולכן מומלץ לבצע לא רק טיפול אחד של עיסוי רקמות עמוק אלא מספר טיפולים. בעיה כרונית אין לצפות שתיפתר לאחר טיפול אחד.