דף הבית דילים יומיים און ליין מאמרים פוטר פרסם כאן
banner
       
 
               

 

ספא בירושלים-  סיפור ורשמים אישיים

לאחר זמן מה שבו חברי ניסו לשכנע אותי ללכת עימם לספא כלשהו החלטנו כלאחר כבוד, החלטנו על ספא בירושלים. ומדוע ספא בירושלים? ובכן בחרנו באותו ספא בירושלים משום שמדובר במקום המשלב נופש עם היסטוריה, מנוחה עם למידה, רגיעה עם חזון. ירושלים הינה עירמ מרתקת ומלהיבה בו בזמן ואין כמו טיול באותו ספא בירושלים כדי שלהזכיר זאת לעמתך. ובכן ארזנו את דברנו ושמו פעמינו לירושלים, עיר הבירה של ישראל בדרך לספא שיש האומרים כי הוא הטוב בישראל- ספא בירושלים.

אז מדוע בעצם לבחור באותו ספא בירושלים אם קיימים מקומות ספא רבים אחרים בישראל שחלקם אולי אפילו זולים יותר?

לאחר שהתחלנו בנסיעתנו עלתה השאלה הבאה  אז מדוע בעצם לבחור באותו ספא בירושלים אם קיימים מקומות ספא רבים אחרים בישראל שחלקם אולי אפילו זולים יותר? בדרך לאותו ספא בירושלים ניסינו לעלות על התשובה והגענו למסקנה שבשל הייחוד של ירושלים כמקום תיירותי והיסטורי, ספא בירושלים הוא כה מיוחד. מדובר פה בחופשה שמעניקה קצת מכל דבר והסך השלם שלה גדול בהרבה ממספר החלקים המרכיבים את החופשה הזאת.

האם קיימת אמת מידה של מחירים לאותו  ספא בירושלים או שקיימת תלותיות מסוימת בגורמים כאלה או אחרים?

כעת לאחר מספר תובנות שהעלנו בדרך לירושלים עלתה גם השאלה הבאה האם קיימת אמת מידה של מחירים לאותו  ספא בירושלים או שקיימת תלותיות מסוימת בגורמים כאלה או אחרים? את התשובה גילינו באותו ספא בירושלים שבו בחרנו שם נאמר לנו שעלינו לשלם מחיר מסוים, לאחר ששילמנו שאלנו את הפקיד הנחמד בקבלה האם תמיד המחירים הם כאלה והוא ענה שלא, הדבר תלוי בגורמים רבים ולכן אי אפשר לדעת מה יהיו המחירים מראש.