דף הבית דילים יומיים און ליין מאמרים פוטר פרסם כאן
banner
       
 
               

 

המאפיינים הייחודיים של עיסוי אבנים חמות

לא רבות ידוע בישראל על הנושא של עיסוי אבנים חמות. אמנם קיימים בישראל מספר הולך וגדל של מאמינים בשיטות טיפול שונות שלקחו את הדרך המזרחית של הרפואה אך דווקא עיסוי אבנים חמות אינו כה פופולארי בארץ. אך לדברים טובים יש נטייה להגיע לאוזניים רבות וכך גם הדבר בקשר לאותו עיסוי אבנים חמות. עיסוי אבנים חמות משלב בתוכו מגוון אלמנטים חושיים ועל חושיים, מיסטים ורוחניים, פיזיים ומקלים המשתלבים יחדיו כדי ליצור "שלם" במיוחד שבוודאי ויעזור לכם לשחרר כל מיני חסימות ותקיעות הגורמות לכם לסבל נפשי ופיזי. הייחודיות של הטיפול הזה היא הורסטיליות שלו, הגיוון שלו והבעיות הרבות שהוא פותר.

האם עיסוי אבנים חמות פותר גם בעיות נפשיות, רוחניות ופיזיות?

לאחר שאנו יודעים הרבה יותר על הנושא של עיסוי אבנים חמות הגיע הזמן לעבור לשאלה האם עיסוי אבנים חמות פותר גם בעיות נפשיות, רוחניות ופיזיות? ובכן התשובה לשאלה זו היא שאותו עיסוי אבנים חמות אכן עוזר לטפל במגוון רחב של בעיות כולל בעיות רוחניות, נפשיות ופיזיות. היתרון למעשה של עיסוי אבנים חמות הוא שהוא מעניק טיפול רק לנפש ולא רק לגוף כמו שעושה לרוב הרפואה המערבית הקרה והאדישה משהו למצבו של המטופל, במיוחד מצבו הרגשי.

כמה עולה למעשה עיסוי אבנים חמות בישראל?

לאחר שדנו בענייני איכות הגיע הזמן לדבר על המחיר וכשזה מגיע לכסף עולה השאלה המתבקשת כמה עולה למעשה עיסוי אבנים חמות בישראל? ובכן התשובה היא שאותו עיסוי אבנים חמות צפוי לעלות בין 100-400 ש"ח תלוי בזמן ובמטפל המעניק אותו. אמנם עיסוי אבנים חמות אינו זול במיוחד אך הוא מניב תמורה גבוהה מאוד לגוף ולנפש.