דף הבית דילים יומיים און ליין מאמרים פוטר פרסם כאן
banner
       
 
               

 

עיסוי תאילנדי- במה הוא טוב יותר מסוגי עיסוי אחרים?

עיסוי מסוג עיסוי תאילנדי הינו עיסוי מוכר מאוד בישראל ומדוע? ובכן לרוב נושא זה ידוע משום שישראלים רבים נוסעים לחו"ל לחופשה ולעתים בוחרים בתאילנד, מדינה הידועה ביכולתה לספק חופשה ייחודית ומצוינת במחירים זולים יחסית. בשל המאפיינים האטרקטיביים הללו עיסוי תאילנדי גם קיבל הכרה בתור העיסוי המועדף על הישראלי וזאת מדוע? ובכן לשלם 20 ש"ח ולהנות מעיסוי כלל גופי הכולל מתיחת שרירים שאפילו לא ידוע שהם קיימים בהחלט נשמע כמו עסקה טובה ומשתלמת.

כמה ישראלים התאהבו בעיסוי זה וייבאו אותו לישראל למכוני עיסוי שונים ועל ידי אינדיבידואלים העוסקים בתחום ומעניקים גם טיפולים כגון עיסוי שוודי, דיקור סיני ועוד. יש לציין שהמחירים בישראל אינם כמו בתאילנד כמובן אך הטיפול הינו אותו טיפול ובשל כך התוצאות הן אותן התוצאות, דבר זה הופך את עיסוי תאילנדי זה לטיפול משתלם במיוחד.

מהם הסודות מאחורי נושא זה של עיסוי תאילנדי וכיצד טיפול זה יוצר את ההשפעה הייחודית שלו?

קיימות שמועות רבות בקשר לתוצאות המופלאות של עיסוי תאילנדי ובשל כך עולה השאלה  מהם הסודות מאחורי נושא זה של עיסוי תאילנדי וכיצד טיפול זה יוצר את ההשפעה הייחודית שלו? ובכן, התשובה לשאלה זו אינה ברורה עד מאוד משום שהיא כוללת מאפיינים שונים וגורמים שונים ואינדיבידואלים המשפיעים על התוצאה הכללית. עיסוי תאילנדי הוא עיסוי המתמקד בכל חלקי הגוף ובשל כך יכול להיות שנובעת התוצאה המצוינת שלו, וזאת בהשוואה לעיסויים אחרים שמתמקדמים בעיקר בגב או בחלקי גוף אחרים.

אם כן למדנו שנושא זה של עיסוי תאילנדי הוא שנוי במקצת במחלוקת אך השורה התחתונה היא שמדובר בטיפול משתלם ומהנה בעל מאפיינים ייחודיים עד מאוד.