דף הבית דילים יומיים און ליין מאמרים פוטר פרסם כאן
banner
       
 
               

 

עיסוי אבנים חמות- דרך חדשנית לעיסוי מוצלח

לא הרבה ידוע על הנושא החדיש יחסית של עיסוי אבנים חמות. עיסוי אבנים חמות הוא עוד אחד מהעיסויים הרבים שהגיעו לישראל בעקבות פריחתו של עולם הספא המקומי. לרוב הפריחה הזאת מלווה בטיפולים רבים המגיעים מהמזרח הרחוק כגון דיקור סיני, אקופונקטורה, שיאצו, עוצמת הרכות ועוד טיפולים רבים אחרים אך יש לציין את העובדה שאותו עיסוי אבנים חמות מקורו דווקא שונה לגמרי. מקורו הוא כפול! יש הגורסים כי עיסוי אבנים חמות מגיע אלינו מהאינדיאנים של מרכז ודרום אמריקה ויש הגורסים כי עיסוי אבנים חמות מגיע אלינו משוודיה הרחוקה שכבר הביאה אל שערי ארצנו את העיסוי השוודי הידוע. אני טוען ששתי הגרסאות נכונות משום שאם עם מסוים גילה שאותו עיסוי אבנים חמות הוא מוצלח מדוע שעם אחר גם לא יגלה זאת? כמובן שיגלה!

מה מייחד עיסוי אבנים חמות מעיסויים אחרים הקיימים בשוק?

לאחר שהבנו שאותו עיסוי אבנים חמות מגיע מכמה מקומות שונים בעולם הגיע הזמן לעבור ולענות על השאלה מה מייחד עיסוי אבנים חמות מעיסויים אחרים הקיימים בשוק? התשובה לשאלה זו היא שאותו עיסוי אבנים חמות משלב עיסוי עם הטיפול והיכולות הסגוליות של האבנים החמות. אבנים אלה נמשחות בשמנים ארומטיים ריחניים מאוד וסופגות אליהן את הרעלים ואת האנרגיות הרעות של הגוף. אין ספק שגם אם אתם לא מאמינים בכל מאת האחוזים בתיאוריה הרי שהפרקטיקה היא עולם אחר לגמרי.

מדוע ההשפעה של אותו עיסוי אבנים חמות היא כה חיובית?

מחקרים רבים כבר מציגים קשר ישיר בין פסיכולוגיה חיובית להצלחה של טיפול ולכן התשובה לשאלה מדוע ההשפעה של אותו עיסוי אבנים חמות היא כה חיובית? היא ברורה מאליו.