דף הבית דילים יומיים און ליין מאמרים פוטר פרסם כאן
banner
       
 
               

 

 

טיפול שיאצו- גישה הוליסטית לטיפול

צרכנים רבים האוהבים טיפולי ספא מביטים לעתים על הטיפולים שהגיעו מהמזרח הרחוק ושואלים את עצמם- למה לעזאזל אני צריך זה? מדוע עלי להיכנס לכל הרוחניות הזאת במקום להנות מטיפול ממוקד ומשחררר כמו עיסוי טוב?  הרי גם ברפואה מהמזרח הרחוק קיימים טיפולים שמשלבים עיסוי כמו שיאצו, אז מדוע להכניס למרכזהעניינים גם את המרכיב הפסיכולוגי של העניין? הרי אין ספק שמדובר בבזבוז זמן לשמו.

אך אין כך הדבר. מחקרים רבים, עדכניים וישנים יותר, מוכיחים חד משמעית את ההשפעה המכרעת של המרכיב הפסיכולוגי בטיפול. בשל כך בבואו של הצרכן לבחור את העיסוי המתאים לו ראוי שינסה לפחות את טיפול שיאצו. טיפול שיאצו הוא טיפול של עיסוי עמוק עם שמנים ארומטיים שמשלב גם השפעה פסיכולוגית עמוקה בתוכו.

כיצד משפיעים השמנים הארומטיים של טיפול שיאצו על הפן הפסיכולוגי?

לאחר שהבנו שאותו טיפול שיאצו מתאפיין גם בפן פסיכולוגי בולט נשאלת השאלה כיצד משפיעים השמנים הארומטיים של טיפול שיאצו על הפן הפסיכולוגי? התשובה לשאלה זו היא שאותו טיפול שיאצו הוא טיפול שמשלב שמנים ארומטיים שריחם משחרר כימיקלים בתוך המוח הגורמים לרגיעה נוספת ולהתמסרות גופנית מוחלטת לטיפול. בשל כך הטיפול יעיל הרבה יותר ובשל כך נראה כי מטופלים רבים מרגישים הרגשה נוספת לאחר שסיימו את הטיפול, ביחס כמובן לטיפול עיסוי רגיל כגון זה התאילנדי וזה השוודי.

כמה עולה טיפול שיאצו בן שעה בישראל?

לאחר שהבנו את החשיבות של טיפול שיאצו ואת השימוש של המרכיב הפסיכולוגי בטיפול זה נעבור כעת לענות על השאלה כמה עולה טיפול שיאצו בן שעה בישראל? התשובה לשאלה היא שאותו טיפול שיאצו עולה לרוב בין 150-250 ₪ לשעה בלבד.