דף הבית דילים יומיים און ליין מאמרים פוטר פרסם כאן
banner
       
 
               

 

עיסוי שוודי- עיסוי אמיתי, בלי שטויות

עולם הספא בישראל הולך וצומח משנה לשנה וזאת ניתן לראות לפי מספר מכוני הספא הנפתחים בארץ כמו פטריות לאחר בגשם. ערים שאף אחד לא האמין בחלומותיו הורודים ביותר שיכילו מכוני ספא כגון ראשון לציון, אשדוד, אשקלון, הרצליה, רעננה ואפילו, רחמנא ליצלן, באר שבע מכילים כעת מאות מכוני ספא חדישים. ההתרחבות הזאת של מכוני הספא בארץ גרמה כמובן לגיוון רב יותר בטיפולים, במיוחד בשל הדעת השיטות ההוליסטיות מהמזרח הרחוק כגון הדיקור הסיני, השיאצו, עוצמת הרכות ועוד טיפולים הוליסטיים כאלה ואחרים. ה"קטע" של הטיפולים הללו הוא שהם פונים גם לצד הפסיכולוגי של הטיפול ולא מתמקדים רק בעיסוי. אך אני טוען שקיים חיסרון בגישה זו משום שברגע שמתמקדים רק בעיסוי מקבלים עיסוי אמיתי ועיסוי אמיתי זה רק עיסוי שוודי.

מה מייחד את אותו עיסוי שוודי יחסית לטיפולים האחרים המגיעים מהמזרח הרחוק?

לאחר שאנו יודעים יותר על ההתפתחות של עולם הספא בישראל נעבור כעת לעסוק בשאלה מה מייחד את אותו עיסוי שוודי יחסית לטיפולים האחרים המגיעים מהמזרח הרחוק? התשובה לשאלה זו היא שאותו עיסוי שוודי הוא רק עיסוי, עיסוי נטו אם תרצו. הוא משלב טכניקות עיסוי מתקדמות המוכחות פיזית ומעניק תמורה מלאה לכסף. נכון, הוא אינו מתמקד בפן הפסיכולוגי ולכן גם אינו הוליסטי אך הוליסטי או לא, הוא טיפול מצוין ולא סתם אותו עיסוי שוודי הוא אחד הטיפולים הפופלארים בארץ.

כמה עולה לעשות עיסוי שוודי במכוני הספא השונים?

כעת נותר לנו רק לענות על השאלה כמה עולה לעשות עיסוי שוודי במכוני הספא השונים? התשובה לשאלה זו היא שאותו עיסוי שוודי מחירו נע בין 100-500 ₪ לרוב.