דף הבית דילים יומיים און ליין מאמרים פוטר פרסם כאן
banner
       
 
               

 

עיסויים במעונות ספא- טיפול הדגל של מעונות הספא השונים

קיימים טיפולים רבים הזמינים באותם מעונות ספא שונים- אקופונקטורה, מסז'ים, ג'קוזים שונים , סאונות אבל הטיפולים המפורסמים ביותר, טיפולי הדגל אם תרצו, הם אותם עיסויים במעונות ספא. עיסויים במעונות ספא הם העיסויים הטובים ביותר הקיימים בשוק הישראלי משום שאלה מבוצעים על ידי צוות מיומן של מומחים. כדי שאדם יהיה טוב בעבודתו ויתן תוצרת טובה הוא צריך לקבל תשלום הולם ואין ספק שזהו העניין גם בענף מעונות הספא בישראל. עיסויים במעונות ספא אינם זולים כלל וכלל ומחירם עשוי להגיע לכמה מאוד שקלים לשעה אך יש לזכור את התרומה המצוינת של טיפולים אלה למצבו הפיזי של האדם. עיסויים במעונות ספא הם עיסויים מקצועיים המתבצעים על ידי צוות מיומן של מטפלים שחלקו אפילו קיבל הכשרות בחו"ל באזורים כמו המזרח הרחוק ובעיקר ארצות הברית.

מדוע לבחור בטיפול של עיסויים במעונות ספא ולא בטיפולים אחרים?

עיסויים במעונות ספא הם טיפול הדגל של בתי הספא, אכן כן, אך כאן ובצדק עולה השאלה מדוע לבחור בטיפול של עיסויים במעונות ספא ולא בטיפולים אחרים?התשובה לשאלה זו אינה חד משמעית.משום הטיפולים האחרים המוצעים באותם מעונות ספא הינם נפלאים גם כן אך בשורה התחתונה עיסויים במעונות ספא מהווים את נקודת המיקוד גם של אותם מעונות עצמם המשקיעים בהם ממיטב מרצם ומשאביהם ובשל כך ההשלכות של טיפולים אלה ממש נהדרות.

האם יש הבדל במחירים של עיסויים שונים באותם מעונות ספא?

שאלה מעניינת שחייבת להישאל היא האם יש הבדל במחירים של עיסויים שונים באותם מעונות ספא? התשובה לשאלה הזאת היא כמובן שכן. עיסויים תאילנדיים לא עולים כמו עיסויים שוודים שלא עולים כמו עיסויים סיניים לדוגמא.