דף הבית דילים יומיים און ליין מאמרים פוטר פרסם כאן
banner
       
 
               

 

ספא בחיפה 

מה זה בעצם ספא? קודם כל, לא הרבה יותר, אך מקור השם ספא הוא על שם עיר בלגית, ספא. המים שזרמו במקום בימי הביניים נחשבו אז למים בעלי סגולות מרפא ייחודיות, שהכילו חמצן ברזל מיוחד אשר לו יכולות מרפא והרגעת העור. במאמר זה נעסוק בנושא ספא בחיפה.

ספא בחיפה ובכלל זה במלונות ומכוני ספא בחיפה, מציע עולם של רוגע והתרחקות מחיי היום יום הרועשים והגועשים לטובת פסק זמן לגוף ולנפש. מכוני ספא בחיפה מזמינים את האורחים ליהנות מסדרת פינוקים – החל מטבילה במרחצאות ספא בחיפה, דרך קבלת עיסוי מקצועי ממגוון הטיפולים המוצעים ועד מנוחה בסאונה ובג'קוזי.

מכוני ספא בחיפה מציעים חבילות זוגיות שפרט לעיסוי רומנטי זוגי הן מציעות גם סדנאות שונות המלמדות על יסודות העיסוי, מושגים באנטומיה של גוף האדם, סוגי לחיצות, כללים לשמירה על עיסוי בטיחותי ולא מזיק ואלמנטים נוספים. כמו כן מכוני ספא בחיפה מלמדים על סוגי שמנים בעיסוי, איזה שמן מתאים לאיזה עיסוי, ההבדלים בין שמן ארומטי לשמן עיסוי רגיל, הבדלים בין שמן חם לשמן קר ועוד.

ספא בחיפה יכול להיות רעיון טוב להצעת נישואין. תוכלו תחילה לסייר ברחבי העיר, להתפעל מפלאם של הגנים הבהאים המרהיבים, לבקר בצמרות הכרמל ולקנח בטיפול זוגי שבסופו, במהלך ארוחה רומנטית בפסגת הכרמל, הקסם יתרחש בעת הצעת הנישואין. הצעה זו של ספא בחיפה יכולה להוות רעיון טוב גם לחגיגת ימי הולדת, ימי נישואין או סתם ימי גיף כאשר מתחשק לכם.

במכוני ספא בחיפה ניתן למצוא רשתות ארציות מקצועיות הפועלות בבתי מלון או במסגרת מכוני עיסוי פרטיים לצד צוותי ספר בתוך המלונות עצמם. מומלץ לבדוק באינטרנט המלצות על ספא בחיפה ולוודא שבוצעה הזמנה מראש של המקומות, והאם המטפלים הם גברים או נשים, לפי העדפת המטופל.