דף הבית דילים יומיים און ליין מאמרים פוטר פרסם כאן
banner
       
 
               

 

ספא ים המלח 

לפעמים נדמה כאילו כאשר אלוהים ברא את העולם, הוא חשב לעצמו, "טוב, אני חייב לברוא מקום אחד שישמש לבני האדם את חווית הרוגע האולטימטיבית", ואז יצר את ים המלח. במאמר זה נעסוק בתחום ספא בים המלח.

ספא ים המלח נותן את השילוב האולטימטיבי בין רוגע ובין בריאות. מועדוני ספא רבים בעולם מנסים להקנות למטופלים שלהם את ההרגשה הטבעית, ממש הרגשה של ספא ים המלח קלאסית, א יש רק מקום אחד בו החוויה היא מושלמת, וזה ספא ים המלח. סוד ההצלחה האמיתי של ספא ים המלח הוא השילוב בין מגוון עיסויים וטיפולים ובין סגולות הריפוי שבמי ים המלח ובמוצרים שחברות שונות מספקות על סמך התבססות תכשירים של ספא ים המלח. 

ספא ים המלח מאפשר קבלת טיפולי ספא במקום הנמוך ביותר בעולם. ים המלח עצמו הוא למעשה לא ים אלא אגם מלוח. הוא נוצר בעקבות השבר הסורי-אפריקני. מועדוני ספא ים המלח מבצעים שימוש מושכל בחומרים הנפוצים במליחותו – במיוחד בשמנים המורכבים מהמליחות. 

ספא ים המלח מבצע שימוש נכון בבוץ המפורסם של ים המלח. הבוץ הזה מכיל יסודות התורמים להרפיית השרירים והפכת מתחים נפשיים. השתכשכות בבוץ במסגרת ספא ים המלח היא חוויה משעשעת מאין כמוה, (אחרי הכל מתי כבר יוצר לכם להצטלם עם גושי בוץ על הגוף ...?) אך גם בריאה ומענגת. אחרי שכל הגוף מכוסה בבוץ, מעסה מקצועי של ספא ים המלח מבצע את העיסוי תוך שהוא אט אט מקלף את שכבות הבוץ שהתירו חותם על הגוף (מומלץ להישאר עם הבוץ למשך 45 דקות לפחות על מנת שהחומרים ייספגו בתוך הגוף בצורה יעילה) ומבצע עיסוי בריאותי, משחרר ומפנק.

אחרי סיום העיסוי אצל ספא ים המלח מומלץ להשתכשך במעיינות ים המלח. אחרי הכל, אי אפשר לטבוע שם...